RSS

Sunday, October 26, 2008

Update!!!

update! update! update!
hahaha atu banar, bnyak bah aku kana bagi comment di suruh update oleh mereka..eyh sejak bila ku ber indon ane ehe...actuallnya kan. aku ada update udah tapi oleh kerana masalah technical..eatah nda dapat keluar..adui mental ku lepas atu then merajuk nda mau update.. hehehehe
hmm~ aku sedih ne uhu bnyk kawan2 ku kan tinggal kan aku aha apakanz~ mula2 siz moon, eakan sambung di bandar..hmm boring tah ku tue and one of our boy in my class jua kan berhanti..aduii sayang eyh alang2 what? tapi apa jua ea bleh buat kan, mun kena suruh berhenti oleh parents atu cna jua ulah kan..hmm

Anyway, I have fun during hari raya..ehe convoy with my friends and many lah siuk yg penting ehehe Apakanz~

nanti2 tah ku tell the story ah..kalat mata ku kan tido ehe
Daa~ Bye Bye~

OUT!
=)

1 comments:

SweetLolly said...

update lagi wah update laiii