RSS

Wednesday, October 8, 2008

I Miss Someone!! =D

Sempena di Hari Raya yang mulia ani jua aku sebagai seorang manusia biasa..memang mengaku ada buat kesilapan..well, every people does..kan~ disini, saya Nurul Nazihah..(wah macam kan berikrar pulang muahahaha..) dengan setulus hati yang ikhlas ingin meminta maaf dari hujung kaki hingga hujung rambut, hujung jari dan sewaktu dengannya..

Khas buat siii cousin ku, time hari raya ani pun we don't have time kan jumpa..uhuw~ i miss you a lot darls, ermm..aku minta maaf arah mu..aku tau memang aku ada buat salah..secara tersenghaja or inda..secara ikhlas aku siii cousin Nurul mu ane ingin meminta seribu, sejuta or apa2 je lah say sorrrrrrry to you...macam majal jua ah text ku atu..eheheh..arrgh janji you maaf kan me lah tapi dgn hati yang ikhlas dan suci..bah adang jgn luan majal ane..

Anyway, today aku rajin serajin nya kan meng-update pasal aku tau minggu ane im quite busy, lagipun me with my family kan ke Temburong..then hari Sabtu aku inda skulah..opps!! kanapatan tia...ahah.. masa ani aku boreng jua bah..eca sja tapi nothing to do, so apalagi..eheh...

Eh eh, aku kan belajar mcamana kan memasukkan picture dalam blog ku..hee~nda ku tahu nyanta...=D...siapa yang rasanya tahu atu boleh lah ajar2 kan aku ah..ehe..

Bah udah tah eyh, kan meng-update aku punya music library lagi..oh owh yeah, dear sii cousin..im still waiting for your new update..apakah ceta nya anak ane..missss you..

OUT!!! =P

0 comments: