RSS

Wednesday, October 8, 2008

I Am BACK.......@ Selamat Hari Raya Aidilfitri...

Assalamualaikum?

Eheheh, lama sungguh I tak mengatuk2 keyboard laptop ku ane.. esh esh esh I’m so bad youuu know, kalau kamu liat ah..dapat di liat wah berapa kali jua ganya ku meng-update blog ku ah.. teruk eh..haha..

Today is 7th day of Syawal..umat Islam menyambut hari raya yang mulia ini dengan seadanya..dan menyambut hari kemenangan umat Islam selepas sebulan berpuasa..ermm kami as a student start sudah skulah on 5th day of Syawal..hmm ~ no mood to go back 2 school..banyak jua lah yang macamatu, apa inda..MOOD Raya kali ah masihhhhh…=D…

Hmm ~sooo many to update…so I try my best to update seboleh2nya yang termampu I …I had to fetch my time lah mun mcmatu… lagipun ku dengar kami ada Exam as soon as possible it can be..inda tau kah bila eheheheh..

One thing ah, keraja ku masa cuti tyme raya atu bertimbun bah..ea jua membersihkan rumah yg baru siap..ea jua dengan furniture nya..ahahah tau apa? 2 hari lagi kan raya kami di rumah atu alum lagi ada membuat2 kek or biskut..then dgn hati yang rela..aku tah mengalah lah buat kek..soo far dalan 2 hari at ah aku dapat membuat 5 biji kek saja ehehe =P,,jadi tah daripada nada nyamu..ehe..then my mum menyampati buat kuih mor..eheh yang lain atu..faham2 je lah..eheh..


Eh eh eh regarding kami cuti ane bah, ada jua yang nda puas hati tentang cara2nya ane..ermm know what I mean? Tentu inda kan.. ehe..ok lah, miani bu hjh kan kami(khas untk yang cuti skulah) atu ,cuti ane nda puas pasal alum lagi seminggu raya sudah tia kami skulah..it should be after 2 week or at least 1 week after raya situation, boleh lah kami skulah balik.. mcm2 yang tahun2 lepas atu bah, macamtu jua kan~ kan~ rupany tahun ane ku dgr trial saja kan mengikut mcm Singapore nya.. entah lah Labu..ahaha…then kalau nda complain dari orang ramai or rakyat yang tercinta, THEY just make it stay mcamni..oh tidaaaaaakkk…ehe..au baik tah meng-complain toh..=)..

Erm, since akhir sudah ani jua kan, aku kan tidooorrr..kalat mata ku tapi ku gagahi jua kan meng-update..hanya kerana mu saying..muahahah apakanz~ nda ku faham..

Ok lah OUT!! Till we meet again sayang... =P

0 comments: