RSS

Friday, August 22, 2008

Mental Day....arghhhhhhhhhh....

what the ####?

Mental2..gila kali banar...entah eyyy nyanta....anyway di malam aku ada update blog ku ane..then know what? its LOST youuuuu..hmmmm, padahal aku save udah entah ah lagging jua wah internet connection di malam atu....bnyk x ah ku buat tpi hilang mcmatu sja?mental ku eyy ahaha baik adang..aku buat about my fren di skulah and di hostel..tapi..emm nevermind lah..ahaha

Yes!! karang aku balik jumpa my cousinn..uhu rindu ku kan ia ah, last minute wah, aku planning kan ke rumah kwnku..ia ada makan2 doa selamat hari jumaat nya tapi…eatah tu..aku jmpa my cousin terus ada minta help lah arah nya..ehe..and terus arah my nenek..insyallah, kalau ada masa..

By the way, hari ane adekku birthday ehe..happy birthday dear..smoga pnjg umur and dmurahkan rezeki...Aminnn and khas untuk kawanku yang kami buat surprise di malam atu ehe terkezut kita? ahaha anyway happy birthday..smoga berbahgia di samping keluarga yang tersayang and hopefully you can make a good decision for your own future and most IMPORTANLY you’re happy with your love ones..ehe jangan marah ye..

Besides, i want to share something which people boleh terharu lah tapi nanti saja lah ahaha suspen..ehe..

ok lah bye...

0 comments: