RSS

Saturday, August 23, 2008

Lazy day..

At my cozy home.....

Very funny...hahah entah ah funny wah cozy ku atu..ada2 saja..panatttttttttt sama2 lah kami atu memanat..kami buat donuts with nuttella topping, uhu nyaman...and kami buat blog masing2 ehe..selamat tinggal kasih

ermmm apa lagi ah??? actually nya blank udah my otak right now..ehe..

######################################################################################

"..Jangan pergi tingalkan aku duhai kasih..untuk melupakan mu pun aku tak mampu..percayalah duhai kasih hanya dirimu yang ku cintai..kembalilah..."

"..mengapa aku dipersalahkan..mengapa tidak oh dirimu kekasih ku..dulu bercinta, berjanji sumpah setia kini kau dustai..."

"..andai saja aku masih punya kesempatan kedua..pasti akan ku hapuskan lukamu dan menjaga mu segenap cinta.."

"..i like just the way you are..."

"..aku pinta kau akan selalu ada dan aku mohon kau selalu menemani saat ku tengah terluka kala ku tengah gundah...ku akan menjagamu di bangun dan tidur mu di semua mimpi dan nyata mu..ku akan menjagamu di hidup dan mati mu...jangan engkau pergi tinggalkan aku..."

"..mencintaimu seumur hidup ku, selamanya kau tetap milikku, hanya satu yang tak pernah terjadi dan tak mungkin kembali...segalanya teramat bererti di hati ku dan selamanya..."

"..kamu bilang padaku bahawa kamu sayang kamu cintai tapi orang bilang kata nya kamu nggak sayang dan cintai..sekarang kamu bilang kamu siap mati sayaang.."

"..selamat tinggal kasih untuk selamanya dan jangan pernah kembali mengharap cintaku untuk selamanya...aku benciii padamu..."

"..kau berubah saat kau mengenal dia..bila cinta tak lagi untukku..bila hati tak lagi padaku..mengapa harus dia yang merebut dirimu..bila aku tak baik untukmu..dan bila dia bahagia dirimu..aku akan pergi meski hati tak akan rela..kekadang ku menyesal mengapa aku kenalkan dia padamu.."
####################################################################################

hahahah atu baru ya..buang boring banar ku tu..lain kali ku buat macamatu eyyy ehehe...aku suka yang the last lirik opps kenapatan tia hahahah..

anyway. till now..goodbye..out!

0 comments: