RSS

Wednesday, August 20, 2008

Freaky Day..urggh

wassaup!!! Assalamualaikum?

This is the first day/time or anything aku buat blog ane...so i just want get to know about it...sila tunjuk ajar yee...

Urgh...pagi2 lagi udah mental..ada-ada saja wah yang tidak kena..ermm i dont want to talk about it...mun sudah freaky tah jua...even though selalu nya freaky ane always connected with Friday...tapi i don't care...ahah

Anyway, i just want to thank a lot to my dearest siii cousin Siti ku... ehe you are the one who ALWAYS beside me no matter how..right? ahah...nanti lagi ku view ur blog ah..uhu..and thanks pasal u buatkan aku blog ane..ahah..emm banar guys..dari dulu sudah aku selalu minta tolong arh nya even my email pun ia buatkan.. aha dulu2 atu nda tau ea tah catu jadinya because i only can trust her..walaupun ia selalu jahat arah ku..ahahaah...banarkah?
Anyway, aku ane skulah di SVSB Seria and aku ambil course Clerical Studies Account...aku tinggal di hostel(ahah atu pun kan di bagitau). By the way, aku ada 4 orang bestfriend disini tapi atu baru di kelas tu..alum lagi yang tinggal di hostel tu ahaha...bisdurang 4 ane tah ngam berabiz sma aku even kmi panggil diri kami AWAS group ahaha thats very funny... ada-ada saja wah...and kwan2 kelas ku tu ok lah..not bad..

Ermmm aku atu macam luan lebih bercerita ada jua baiktah adang..ahaha...anway nanti tah ku ceta lagi pasal bisdurang and a little bit about me...

one thing you should know about me im a little bit crazy..ahah

ok lah till now..gtg
bye2..

0 comments: