RSS

Wednesday, January 21, 2009

Lawak ku lawak mu jua..aha.. (2 aksi dalam pukul 2)..

Hello fellows??

Ha-ha got some story here... he he I got this from my friends... Based on the true story ha-ha-ha... Anyway, it goes like this…

Ada lah di suatu malam yang sunyi ane, di dalam bilik yang berkunci dan di berpenghuni oleh enam orang sekawan. Sunyii berabis time atu. Then, salah seorang dari bisdurang ane kan ke toilet bcoz kan membuang air kecil a.k.a LIZ bukan nama sebenar hehe..

Ia ditemani oleh seorang lagi kawannya a.k.a ZELL bukan nama sebenar jua.. Ok like this, timenya kan keluar, pintu ane buat ulah tah jua.. nda ia mau dibuka pasal kunci atu agak keras-kerasan..takut2 ter-jammed dari dalam..eatah time kan ber-usah membukai pintu atu…tiba-tiba….

“ Bah au agatah mandi dulu, karang ku mandi!!”

Apa lagi yg sii LIZ and ZELL ane bertentangan mata gito lho..kan ketawa pun tahan saja takut ada yang terbangun..bisdorang dua ane tahu atu suara siapa..c-N (bukan tapi benar nama sebenar nya ehe) yang time atu tidur dengan nyenyak sekali..kalau di liat pun aa nda nmpak mcm ia yg bercakap tadi atu..meaning mengigau malam aha..

So, they just ignore it because it was obviously yang c-N atu andang pen-gigauan(ha-ha)..and so they just get back to the work yang agak terbengkalai tadi…Time sibuk-sibuk atu..

“Mau kah inda?”

Nda kena sahut oleh bisdorang ane..

Then that lucky girl terus bangun dari katil nya,..time nya kan bangun atu tah ia membuat cali secara nda senghaja, c-N tersangkut sekali sama wayar2 telephone nya yang time atu bercharging

“Ark!! aduh tersangkut erk”

Apalagi yang dua orang melihat ane menahan ketawa dengan fikiran masing2..

Sii LIZ dengan bangang nya time atu, fikirnya c-N ane mengigau masih..takut- takut ia mengigau berjalan means mcm ia kan keluar to go somewhere tanpa disedari nya..and sii LIZ time atu baru teringat yang ia ada cakap sebelum ianya kan tidur arah sii Neysa yang katanya “ Neysa, jgn kau hairan ah mun aku berkulut-kulut sama wayar ah ehe..” pasal time atu bini-bini atu pun mencharging jua ..rupanya kejadian atu terjadi arah sang pengigau atu ahahahahahah…

Aha, balik dari ceta sampai tersangkut wayar tadi... baruuu tah bisdurang tahu yang time atu ia sedar udah gara2 berlilitan dgn wayar… selepas atu, kan bangun ia dengan secara sepontan and terus ia membukai pintu tadi yang keras hantap kan dibuka atu jua macam seorang professional yang actuallnya inda..ehe selepas sukses, bercakap ia lagi..”Mengigau ku ne”ehehe

Yang seorang ane kidum2 ja pasal dalam fikirannya time atu, “hehe, kan bercali kali ea ane, udah tah ia secara inda sopan nya mengigau depan kami tadi ehe panat pakah hehe”

After that, bini-bini c-N tadi, konon2 nya kan meliat jam takut2 akhir udah..takut inda sempat Solat Subuh..because she think that, time atu jam akhir udah..mcm kan habis Subuh time atu..

Rupa2 nya, time atu baru pukul 2…bercakap tah c-N ane lagi separuh sedar,

“ Eh, ku fikir lama udah ku tidur ane”

Ehe kirakan kes nyenyak udah tue ia tidur ah..

Siii ZELL, apabila ia mendengar sii N cakap catu, ketawa hantap ia nyamu..tidur tah sii N ane lagi semula…and semua pun tidur lagi balik..menyambung mimpi ..

KE-ESOKKAN PAGI NYA,

Berceria tah bidsdurang ane yang pintu atu keras kan di buka , tiba2 menyampuk tah si dang sampuk yang ia membukai pintu atu pasal ia terdengar bising2 time atu

Yang gadis bertuah dua orang ane tahan2 ja ketawa..then salah seorang dari bisdurang bercakap yang ia (dang menyampuk tadi) mengigau, curious punya pasal kena tanya tah macamana ia mengigau ane. Inda jua kena bagitahu..majal punya pasal yang akhirnya berlurih dari nya memajal ehe kena bagitahu tah, A to Z bui~~ apalagi jawapannya ketawa hantap nitu during aaa.. Naughty ee ketawa kan orang tapi it’s fun..ehehe…ahahha…

So, at the end nya, bini2 bertuah atu kena gelar and suka kena kacau yang c-N ane

“MEMBUAT DUA (2) AKSI DALAM PUKUL DUA (2)”

Hmm~~~~ hee~~ ~the end of the story~

What is the moral the story? Aha I don’t have idea, mana saja tah kita kan bagi komen pasal moral of the story nya, kalau ragu-ragu bagitahu aku aaa, mun nda ragu-ragu and pasti, jangan tah...buang masa ja tue...hee~

PS/= who is the lucky girl (c-N) aaaaa??? :O.. siapa yang tahu jawapanny tue, I can tell that ia tah yang terror dalam trick pencerita, penaip yang Insyallah akan bertauliah.. Ahaha

BYE-bye…OUT!!! XOXO… =)...

0 comments: