RSS

Wednesday, January 14, 2009

Demam-ing..mean sick aha..what???

Hellew!!

My condition now is demam + ke sejukkan gara2 di malam..pasal di malam ada barbeque di hostel. Just for hostelite bini2 ja. haha but2 ada cikgu plang tue, i mean yg menjaga hostelite2..so it was ok di malam..my mistake, aku nda ambil gambar di malam hee~ kalau nda dpt jua kan di share..just keep in memory ja aha..it just I don't have the good mood last night because the ceremony quite late..and I'm sick that night..huhu jahat sungguh angin malam itu..hehe

Anyway. bored here because E.C.A..as usual, nothing to do here..help! help! bcoz boringgg hahaha..

Ermmm nada ceta kan di share here.. and my mind totally blank up so I just end it up here..bye and take care yeah..nanti meng-update..soon!!!

OUT. XOXO =)

0 comments: